שלום לכולם/ן.


ובכן היום ה- 10-03-2010 עודכן "שועל האש" לגירסה היציבה שלו - 3.6.2.
אתם תראו בבאר העליון כוכבית בצבע
כתום.
לחיצה על הכוכבית תעלה את תוכנת העידכון + יש צורך להכניס את סיסמת משתמש הרוט שלכם/ן.
העידכון - 6 חבילות.























דבר אחד אני חייב לציין,
עכשיו שועל האש עובד כפי שהוא צריך לעבוד !!!

מהיר יותר יציב יותר ,ופחות "תקיעות" בזמן הגלישה ברשת.

אין מה להתרגש מהזיהוי של הגדלים שמופיעים בשידרוג עצמו (4 גיגה),

כיוון שישנו תהליך מסודר המחליף את כל החבילות המקושרות לשועל האש במקביל.

הפעם לא העלתי צילומי מסך לנושא,
אבל אתם/ן מוזמנים לעשות זאת במקומי.

אני מקווה כי המצב של שועל האש ילך ויטב כמה שיותר מהר עבור משתמשי נמערכות השונות.














TinyMy - מערכת התמיכה השניה שלי.

הייתי רוצה להוסיף למשתמשי הבלוג שלי בפוסט הזה גם קצת אינפורמצייה לגבי מערכת ההפעלה TinyMe . למשתמשים הותיקים בבלוג שלי ידוע כי אני תומך במערכת ההפעלה TinyMe ,
לחדשים יותר - זה אולי דבר חדש.

בכל אופן זה נכון , אני תרגמתי את הוויקי של אתר TinyMe .

וכן אני מנהל את פורום העברית של מערכת TinyMe, ואולי חשוב לא פחות ,
אני יותר את מדריכי ההתקנה של מערכת TinyMe .

בימים אלה העלתי לאתר TinyMe את מדריך ההתקנה של 2010 .

המדריך נמצא גם בפורום משתמשי השפה העברית ,
וכן תחת התקנת המערכת על הכונן הקשיח.

ניתן למצוא את מדריך התקנת המערכת בפורום שלי.

אני מקווה גם לתרגם את הוויקי החדש של 2010 לטובת משתמשי השפה העברית.
המערכת נמצאת בשלב בטה שלה,

וכבר עכשיו ניתן לראות ביצועים מצויינים למערכת קטנה ומהירה מאוד.
הנה קצת אנפורמצייה עבורכם על מערכת ההפעלה
TinyMe -



TinyMe Features


Although TinyMe comes as a small,

200MB ISO,

it provides tools for most of your everyday wants and needs

  • Kernel 2.6.31.9
  • SLiM logs you in
  • Pragha, audio player
  • AbiWord, a light and fast yet powerful word processor
  • Midori, web browser
  • Ayttm, instant chat client. Handles IRC, AIM-ICQ, Jabber, LiveJournal, MSN, Yahoo, and even can send e-mails via SMTP.
  • Osmo, personal information manager
  • Sylpheed, e-mail client
  • Viewnior, image viewer
  • Recorder, disk burner
  • Asunder, a CD ripper
  • MtPaint, a basic image editor (also takes screenshots)
  • mp, a featherweight tabbed text editor
  • MuPDF, a very small PDF viewer
  • Conky, a small system monitor
  • Parcellite, a very small clipboard utility
  • TightVNC Viewer, view the screen of another computer over a network
  • Tilda, a Quake-esque terminal similar to Yakuake– just press F12 (F1 in the root account1)) to pull down from the top of your screen!
Openbox is the session and window manager, PCManFM manages the desktop, and LXPanel provides the panel

קישוריות למדריכים שלי למערכת TinyMe

פורום משתמשים באתר TinyMe -

http://tinymelinux.com/forum/thread-825.html


פורום משתמשים בשפה העברית.

http://tinymelinux.com/forum/thread-824.html







שמו של האתר שונה לאחרונה "למערכות לינוקס ישראל".

פורום TinyMe בפורום -" Linux Systems Israel"

http://ultimateeditionisrael.freeforums.org/tinyme-t233.html








HAPPY HAPPY BIRTHDAY BLACKWOLF - 45