שלום לכולם/ן.



בימים אלה עובר אתר המערכת האולטימטיבית שידרוג מקיף הכולל את כל 9 השרתים של המערכת.
כחלק מתהליך העברה למערכת החדשה 2.6 עוברים כל השרתים עידכון ושידרוג.
כפי שודאי שמתם לב לזה שאין אפשרות כניסה לאתר האולטימטיבי בימים אלה,
הסיבה היא שידרוג כולל ומקיף של כל ההכנות לשיחרור המערכת החדשה 2.6 כולל החלק הויזואלי שלה האתר.
שרת המשחקים (הגיימרים) עובר שידרוג מקיף מאוד שיכלול 32 סלוטים עבור שימוש בשרת.
יש לציין כי השימוש יהיה חופשי בעבור הקהילה מאחר ויש נותן חסות לשרת המשחקים.
גם אני אישית עובד על שידרוג העבודה שלי במערכת האולטימטיבית,
שידרוג לא פשוט כלל ועיקר מבחינת הזמן והקדשה לנושא.
כרגע אני רוצה להצטרף לצוות ניהול המאגרים של המערכת האולטימטיבית יחד עם TheeMahn .
כמו שאמרתי עבודה לא קלה וממש לא פשוטה עם הרבה מאוד אחריות להפצה.
במקביל , אני עורך שידרוגים גם לבלוגים של המערכת האולטימטיבית בעולם,
כמו כן לפורום ישראל של המערכת האולטימטיבית.
כחלק מהתהליך של בקשת משתמשים להרשם לפורום ישראל שמשתמשים רשומים בפורום,
הסרתי את אפשרות השימוש באורח בפורום, בתמורה לרישום כמשתמש באתר.
הסיבה העיקרית היא הרצון להגדיל את הקהילה המשתמשת בפורום המערכת בישראל.
אני מוצא לנכון לשתף את משתמשי הבלוג שלי בנושא ,
וזאת בכדי להעלות את המודעות לרישום כמשתמש באתר וכחבר בו.
זה המעט שאני יכול לבקש בתמורה לעבודת הצוות באתר המערכת האולטימטיבית ישראל.
אם קהילה של מבקרים בסדר גודל של מעל 12600 מבקרים ומעל 750 משתמשים חוזרים ב-4 חודשים,
לדעתי יפה יעשו המשתמשים באתר באם ירשמו כחברים באתר,
בתמורה להשקעה של צוות האתר במשתמשים .










































אלה העידכונים עבורכם בשלב זה בנושא המערכת האולטימטיבית ישראל ובעולם,
מקווה מאוד לעדכן שנית לאחר סיום תהליך השידרוגים של האתר המרכזי של המערכת,
וכן סיום תהליך העידכון/שידרוג של הבלוגים בעולם.
אולי עוד נקודה אחת לסיום עבורכם,
בדף הבית של המערכת האולטימטיבית יהיו גם קישוריות לכל הפורומים של המערכת האולטימטיבית,
פורומים,בלוגים.
באתר דיסטרו ווטש כבר ניתן לראות את הוספת האתרים תחת אתרים מקושרים.











היום חזר האתר לתפקודו ברשת כולל כל שרתי המערכת.
עכשיו כבר ניתן לראות בדף הבית של המערכת את הקישוריות לבלוגים וכן לפורומים.
כמו כן נוסף גם קישור למממן של שרת המשחקים בדף הבית של המערכת האולטימטיבית.



































קישור לדף הבית של המערכת האולטימטיבית עבורכם.

http://ultimateedition.info/