שלום לכולם/ן.






הרבה שמחה , המון התלהבות , והרבה אהבה.
לדעתי זו הצורה ההולמת את תהליך שיתוף הקהילה בתהליכי שיפורי המערכת האולטימטיבית 2.8 .
הקהילה ממש שמחה בלשון המעטה הייתי אומר,
הרבה מאוד תגובות חיוביות ,
הרבה מאוד תודות והרבה מאוד תגובות בקרב הקהילה באתר האולטימטיבי.

לדעתי האישית כבר יש הישג בקנה מידה לא מבוטל למערכת האולטימטיבית.
הקהילה שותפה בתהליכים של בדיקת המערכת הראשונית 2.8 ,
תגובות זורמות כל הזמן לאתר האולטימטיבי, לחיוב וגם לשלילה,
תקלות ובאגים נאספים מידי יום ביומו על ידי הצוות לפתרון תקלות.
אידיליה של ממש - קהילה ויוצרים עובדים כמערכת שמחוברת היטב ושואפת לתוצאה ברמה גבוהה.
כפי שאמרתי זאת כבר הצלחה ביצירת תקשורת בין משתמשי המערכת האולטימטיבית לבין צוות האתר.

עד כה עודכנו כ- 500 חבילות לערך בעידכוני המערכת , תוקנו באגים בעבודה סביב המערכת.
בעיות נפתרות גם על ידי משתמשי המערכת ונשלחים לאתר עבור כולם.
אכן הצעד של שיתוף הפעולה בין צוות המערכת למשתמשי המערכת פורה מאוד וידידותי מאוד.


דעתי האישית על השינויים הראשונים של מראה המערכת.
המערכת ראשית יפה מאוד , נעימה מאוד לעיניים , השחור ירד קצת מהפרק שזה כבר טוב.
ה- Themes בכחול שחור נעימים ונוחים לעבודת משתמש הקצה.

ובכן מנקודת המבט הכללי שלי , אני שמח על הצעד של שיתוף הקהילה ביצירה.


מכאן אני עובר לרקעים לשולחן העבודה שהכנתי עבור המערכת האולטימטיבית 2.8 .
למעט הרקע שהוא ברירת המחדל של המערכת ,
הנה עבורכם כל הרקעים שיצרתי עבור המערכת האולטימטיבית 2.8 .










אני מקווה שכולם ימצאו את הרקע המתאים להם עכשיו לשולחן העבודה.
עדיין יש עוד זמן ליצור עוד כמה רקעים עד השיחרור של המערכת האולטימטיבית 2.8 .