שלום לכולם/ן.





הודעה חשובה ביותר לכל הטסטרים של המערכת האולטימטיבית 2.8 .

יש להמנע מביצוע עידכונים / שידרוגים למערכת האולטימטיבית 2.8 החל מהיום עד הודעה חדשה!!!
במידה ותבצעו בשלב זה עידכון/שידרוג = התהליך יסתיים במחיקה מלאה של המערכת האולטימטיבית 2.8 ממחשבכם.
בעידכון שהיה אמש בשעות הלילה (אם אני זוכר נכון 14 עידכונים) המערכת האולטימטיבית נמחקה כליל,
לאחר הפעלה מחדש של המחשב לא נותר זכר לסביבת העבודה , בארים עליון ותחתון ,תפריט הכל נעלם כלא היה.
ושוב אני חוזר לחבלות המכוונות של מערכת אובנטו כנגד המערכת האולטימטיבית בפעם המי יודע כמה,
אנשי אובנטו בצורה מגמתית פוגעים במערכת האולטימטיבית באותה צורה זדונית ומכוונת.
אלה שהפעם הם בצורה ישירה של מעין עידכון פשוט מחקו את כל המערכת האולטימטיבית מהיסוד.

ואני שואל את עצמי , זה קוד פתוח - תוכנה חופשית?
איפה הקוד הפתוח והתוכנה החופשית מתחילה - איפה היא נגמרת זה כבר ברור מצד החבלות של אנשי אובנטו !!!
אם כן אובנטו משחקת בצורה הכי לא נקייה שניתן לשחק בעולם הקוד הפתוח במשחק של להכשיל מערכות.
אני לא רואה ברשת שום מערכת אחרת שנפגעת ממאגר העידכון שלה בפעם המי יודע כמה = אובנטו היא הגורם הישיר !
כלומר הכל מכוון מראש כנגד המערכת האולטימטיבית .
מעניין שאנשי אובנטו חושבים שהכל מותר וכשר לביצוע מבחינתם.
אני לא יכול לראות את אנשי אובנטו שונים מהאקרים שתוקפים בצורה הכי מכוערת שניתנת לביצוע המטרה שלהם.

האם יש כאן עיניין אישי?
האם יש כאן עיניין של מעבר מסיבי של משתמשי אובנטו למערכת האולטימטיבית?
האם יש כאן הפסד לאובנטו ?
האם יש לאובנטו הזכות לעשות דברים מסוג זה?

ובכן לכל השאלות יש תשובה אחת פשוטה מאוד.
אנשים מזמן הבינו שהמערכת האולטימטיבית וכל התמיכה במשתמש הם ליגה אחרת ממערכת אובנטו.
אנשי אובנטו הבינו כי משתמש הולך למקום שבו הוא מרגיש בבית ויש לו מכל טוב במערכת האולטימטיבית.


לסיכום מה שיותר חשוב הוא לא לבצע בכל מחיר עידכונים/שידרוגים למערכת האולטימטיבית!!!
בקרוב תשוחרר הבטה השלישית של המערכת האולטימטיבית ,
אני מקווה שזה יפתור כמה נושאים חשובים.