שלום לכולם/ן.





ובכן אני שמח לבשר לכל משתמשי הבלוג שלי כי עבודת ה "רמיקס" לאובנטו 10.10 הסתיימה!
כפי שכתבתי בפוסט הקודם שלי מטה,
המערכת הוכנה במקסימום אפשרויות של סביבות עבודה,
כל התמיכה במולטימדיה,הרבה מאוד תוכנות,תוספים...
כל הבנייה של המערכת המאוד גדולה הוכנסה ל- 2.4 גיגה.
ובכן אם משהו חשב שהיא תכלול פחות אפשרויות מהמערכת האולטימטיבית טעה בגדול.
המערכת כמעט כפולה מהמערכת האולטימטיבית בתכולתה,וגם באפשרויותיה.
כולי תקווה כי ביום יומיים הקרובים אוכל לשחרר למשתמשי הבלוג את הקישורית להורדת ה "רמיקס".
כל שאני יכול לומר לכם/ן שישנן המון אפשרויות עבור משתמש הקצה במערכת.

הנה מספר צילומי מסך של המערכת מתוך LiveCD :










רק חשוב לציין שבצילומי המסך לא רואים את כל אפשרויות המערכת בצורה מלאה!!!
ישנם הרבה מאוד אפשרויות במערכת שלא נמצאות בצילומי המסך שהעלתי עבורכם/ן.
לדעתי ניתן גם ככה לראות את כיסוי האפשרויות הגדולה מאוד עבור המשתמש.
אני מקווה מאוד שהכיסוי המאוד רחב של המערכת,
תיתן למשתמשים את הטווח הגדול ביותר עבור הצרכים של כל משתמש.
עד כאן להפעם, אני יעדכן את הפוסט הזה עם קישורית להורדת המערכת בקרוב מאוד.




להורדת ה"רמיקס" של אובנטו 10.10