שלום לכולם/ן.




ובכן כפי שהכותרת אומרת " דיבאן 6 - סקוויז " תהיה המערכת הבאה של "רמיקס ישראל".
המערכת שאמורה להיות משוחררת לקהילה לקראת סיום החודש תהיה מערכת " המטרה" שלנו.
כיוון שאין עדיין מערכת שמשוחררת לקהילה במתכונת שלנו,
ההחלטה היתה קלה בנושא והתקבלה באהדה גם מחברנו ברחבי הגלובוס.
המערכת תוכן על 2 הפלטפורמות 32 ביט וכן 64 ביט.
אני מקווה לכסות בהכנה כמה יותר תחומים בעבודה עם המערכת,
וכן להוסיף עוד תוכנות (כפי שנעשה במערכת אובנטו 64 ביט) מראש עבור המשתמשים שלנו.
כמו כן אנחנו עובדים על בוט ספלאש חדש לטובת המערכת של דביאן,
וכן על תוספות רבות לסביבת המשתמש.
יש לי כוונה להוסיף כמה שיותר סביבות עבודה למערכת,
וכן לכסות את כל התמיכה האפשרית למערכת מראש.
אני מקווה שאוכל לשחרר את המערכות אחת אחרי השניה כשבוע לאחר השיחרור של "דביאן 6 סקוויז".
כבר עכשיו נעשות הכנות רבות לקדם את המערכת לעבודה מיידית אצלנו.

בכדי לקבל טעימה על קצה המזלג לרקעים שאני מכין כרגע עבורכם/ן,
הנה אחד מתוך הרקעים שכבר הכנתי ומחכות למערכת.









אז אכן דוגמית מתוך הרקעים המאוד יפים למערכת החדשה (מבלי לפגוע ברקעים של דביאן).
עד שיוחלט מי יהיה הרקע כברירת המחדל (שונה בשתי המערכות) ההכנות נמשכות אצלנו.
אז עד לתחילת העבודה על מערכת דביאן 6 הנה העידכון עבור משתמשי הבלוג שלי.


כל הלינקים תוקנו להורדה מהאייקונים מימין!!!
עברנו לשרת חדש ישראלי ,
ההורדות מהשרת בארה"ב בוטלו בשלב זה עד הודעה חדשה.


לסיום אנו עורכים הצבעה בפורום ישראל לשאלה איזה רקע יבחר לברירת המחדל של המערכות,
לצורך העיניין פתחנו סקר בפורום דביאן 32 ביט בכדי לתת למשתמשים של האתר את אפשרות ההצבעה.
אשמח מאוד אם גם חברי הבלוג שלי יבוא ויצביעו על בחירת הרקע לשולחן העבודה של המערכות.
הרקע שיזכה ביותר קולות יבחר למערכת 32 ביט,הרקע השני יעבור למערכת 64 ביט.
תוכלו למצוא את הסקר לבחירת הרקע בקישורית כאן: