שלום לכולם.



ברצוני לעדכן את חברי/חברות הבלוג שלי בתוכניות הקרובות של " צוות רמיקס ישראל ".
ובכן - 4 מערכות הפעלה על הפרק בתקופה הקרובה.

1- אופן סוזה 12.1 - 32 ביט +64 ביט.
2 -פדורה 16 - 32 ביט+64 ביט.

אולי נפריד את שתי המערכות בנושא הבנייה.
לגבי מערכות אופן סוזה 12.1 - אותם אני בונה על השרת של אופן סוזה במקביל,
כלומר הבנייה תעשה לשתי המערכות בו זמנית בכדי לשחרר את שתיהן במקביל עבורכם.

בו זמנית נבנות מערכות פדורה 16 פיזית על התחנות שלי.
ושוב מאותה סיבה כמו אופן סוזה = לשחרר את המערכות בסמיכות אחת לשניה.

אז כפי שאתם יכולים להבין " יש קצת עומס של הכנות בצוות ".
רק להזכיר שעכשיו שיחררתי את אופן סוזה 11.04 64 ביט להורדה.
הסיבה כפי שאתם כבר יודעים קשורה ישירות לבנייה הקודמת שלנו שכשל,
במערכת הושקעה הרבה מאוד עבודה וזמן שבסופו של יום לא הניב דבר עבור הקהילה!
לסיבות כבר אין רלוונטיות בשלב זה כיוון שאין בוכים על חלב שנשפך.
שהרי כולנו עושים עבור הקהילה את המיטב שביכולתנו בכדי לקדם את עולם הלינוקס והקהילה.


עידכון למערכת פדורה 16 .


ראשית שודרג אתמול הקרנל של המערכת ל - 3.1.1-1 .
במקביל הסרתי את הקרנל הקודם - 3.1.0-7 .

בשלב זה קיימת בעיה רצינית עם כרטיסי המסך של המערכת
(עם הדרייברים לכרטיסי ATI+Nvidia ).
כאשר אינטל עובד ללא בעיה עם המערכת + אפקטים של קומפייז.
כולי תיקווה שהנושא יקבל בקרוב מאוד פתרון רציני שיכסה את הכרטיסים בצורה טובה.

בעיקרון גם ה- 32 ביט וגם ה- 64 ביט עובדות בצורה טובה יחסית לחוסרים הקיימים כרגע.
ישנן עדיין התראות של הקרנל על באג חוזר (עליו דיווחתי לצוות של פדורה).
בעיקרון הבאג גורם לקיפאון בסביבת העבודה ובתוכנות שעובדות ברקע.
לדעתי הבאג יקבל בקרוב תיקון לנושא בידי הצוות של פדורה.

מבלי להיכנס לנושא הבנייה של המערכת בשלב זה,
אני רק רוצה לומר שהכלים (הם ויזואליים) שהכנסתי בשתי המערכות יעשו למשתמש חיים קלים יותר,
פחות טרמינל,
וההתקנות החשובות של הבסיס למערכת נעשות בקליק!!!
ויש כיסויי בסיסי מצויין עבור משתמש הקצה במערכת.
התקנת תוכנות,תוספים, ועוד הרבה מאוד פעולות מצויינות להפעלה בקליק.


ובכן אני יודע שזה עידכון כפי שאנחנו אומרים " על קצה המזלג ",
הסיבה היא שבשלב זה עד שהמערכת לא תהפוך לקובץ מוכן להורדה/ התקנה,
לא הייתי רוצה להיכנס לכל הפרטים הטכניים של המערכת והבנייה שלה.
בכדי לחסוך מכולנו אי נעימות במידה ודברים לא יעבדו על פי התוכנית שלי.


אני מקווה לעדכן בקרוב ראשית אולי בנושא מערכות אופן סוזה ושיחרורם לקהילה,
ובמקביל עידכונים לנושא פדורה ובניית המערכות.


תודה לכולם.