שלום לכולם.



זמן רב לא שלחתי עידכונים בבלוג מעומס עבודה ברשת.
כל כך הרבה דברים בוצעו ונעשו שאני לא ממש יודע מהיכן להתחיל בפוסט.
ראשית אולי מדוע איו רקעים/תמונות בבלוג שלי עכשיו?
ובכן , כניראה שעברתי את המכסה שניתן להעלות בבלוג,
ועכשיו ישנה דרישה לתשלום עבור אירוח - מה שודאי לא יקרה.
אני אינני מבקש מאיש דבר בתמורה לעבודתי עבור הקהילה ולטובת הקהילה,
לכן גם אני נגד בקשה לתשלום עבור תוכנה חופשית ואירוח !!
כל החומרים מעכשיו נמצאים בפורום ישראל מעודכנים לעכשיו.

" רמיקס ישראל " משחררת החל ממחר את " מינט 12 ליסה " לקהילה להורדה.

המערכת מדוגמת ויפה מאוד.
גודל המערכת הוא 3.3 ג'יגה והיא כוללת את " שועל האש - 9 ".
כמו כן כל התמיכה במולטימדייה,תוכנות,תוספים וכ"ו - כמו ש " רמיקס ישראל יודעת לעשות ".
רקעים חדשים (מאוד יפים ועדינים) הוספו למערכת.
בוט המערכת שונה - לא הותקן ספלאש למערכת בכדי למנוע קונפליקטים עם כרטיסי המסך.
קרנל המערכת הוא 3.0.0-14 ג'נריק.
" מערכת נפלאה " אני חייב לומר - נכון הרבה עבודה ופתרונות בעבודה סביב המערכת,
אבל הסיום שווה  כל רגע לדעתי.
כל הפרטים בפורום ישראל כאמור.



עידכון נוסף למשתמשי מערכת ההפעלה - TinyMe .

ובכן במייל חוזר ממפתח המערכת - KD נמסר לי כי נושא המערכת קצת תקוע בשלב זה,
הסיבה היא בעיות עם צוות הפיתוח של מערכת " יוניטי ".
לכן כרגע נשקלת האפשרות לבנות את המערכת על בסיס מערכת ההפעלה " מנדריבה ".
מה שלדעתי האישית יגדיל את גודל קובץ המערכת עקב תלויות של חבילות וכ"ו.
בכל אופן כרגע המערכת לא במצב בנייה.


המערכת האולטימטיבית .

המערכת האולטימטיבית שיחררה את המערכת - 3.0 לקהילה.
שלחתי מספר רקעים עבור המערכת הבאה - 3.1 לצוות הבנייה שלהם.
אני מקווה שתמצאו את הרקעים  באתר המערכת האולטימטיבית תחת פורום - ART .
כמו כן אני מקווה גם בתוך המערכת עצמה שתשוחרר לקהילה.



מערכת " מינט 12 ליסה - 32 ביט ".


תכנס לבנייה החל ממחר לטובת שיחרור לקהילה בהקדם האפשרי.
לדעתי לא יקח הרבה זמן להכינה לשיחרור גם כן להורדה.
כיוון שכל מה שנבדק על מערכת 64 ביט - ראשית נבדק על מערכת - 32 ביט בהצלחה.



מעכשיו תוכלו פשוט להקליק על השרת ( השחור ) מימין בבלוג ולמצוא את המערכות שלנו להורדה.

אני מקווה לעדכן בקרוב בנושא מערכת - " מינט 12 ליסה 32 ביט  רמיקס ישראל"
לחברנו בעולם " צוות רמיקס ישראל " מאחל לכולם - Merry Christmas


תודה לכולם על הסבלנות.