שלום לכולם/ן.



ובכן לאחר שמשהו ישתבש מאוד לדעתי עם מערכת "בלוגר",
והבלוג שלי הורד מהרשת בצורה מאוד אגרסיבית כולל הבלוג של אוסטרלייה.
לדעתי גם הבלוגים האחרים יפגעו בקרוב מאוד על ידי החלטה דומה.

דבר שמעלה את השאלה מה בדיוק קורה כאן עם מחיקת בלוגים שלמים?
והגרוע הוא שגם את תכולת הבלוג מוחקים במהירות די גדולה .
מכאן שקשה מאוד לשחזר לאחור את החומרים שלי עבורכם/ן.

בכל אופן - ממשיכים קדימה מחדש אין דבר , שם חדש, בלוג חדש...
אפשר להסתכל על החצי כוס המלאה ולומר שעברנו דירה למקום אחר.
זאת גם צורת ראייה של הדברים , התחלה חדשה , תקופה חדשה, שנה חדשה וכ"ו.


ובכן גם הפורום הישן נמחק (זה נעשה על ידי ) ובניתי פורום חדש למשתמשי המערכת,
לדעתי הפורום החדש נוח יותר , ופחות מכביד על המשתמש עם הצבעים הכהים.
כמו כן הפורום גדול יותר , עם פחות אלמנטיים שמאיטים את העבודה בו.

הפורום החדש נמצא בכתובת :

http://ultimateeditionisrael.freeforums.org/















את מרבית החומרים מהפורום הקודם העברנו (הצוות ואני) לפורום החדש,
ככה שיש השלמה מסויימת של חומרים שאבדו עם מחיקת הבלוג שלי.
כמו כן השיטה בפורום קצת שונתה עבור המשתמש/ת בדרך שמדריכים בפורום
נראים בצורת סרטוני וידאו על נושאים שונים , וכן מדריכים שלי , ושל האתר האולטימטיבי.
מה שנותן למשתמש יותר כלים חיוביים לטובת הבנת הנושא , וכן גישה לתוכנה , למערכת בכלל.


אם כן לאחר סגירת הפערים של מחיקת הפורום וכן הבלוג,
והגדרת שניהם מחדש , על טמפליטים חדשים יותר (ניראים טוב לדעתי).
מצאתי גם קצת זמן לבדוק סופית את נושא- Playonlinux ,
בכדי לסיים את החלק הזה של - עובד או לא עובד.
ובכן אני יכול לומר בצורה סופית (כפי שציינתי באתר המערכת האולטימטיבית),
התוכנה עובדת מצויין,והנה התוצאות מתוך 2 בדיקות של שני משחקים ממערכת חלונות.

הבדיקה הראשונה שלי הייתה על משחק שאני אישית מאוד אוהב - "פרוייקט איי ג'י איי".

הנה כמה צילומים של המשחק על- PlayonLinux .






































































































נו לפחות מהצילום האחרון אני לא יכול לומר שאני "שחקן טוב",
אבל העובדות לגבי המשחק הם ברורות מאוד,
המשחק עובד טוב מאוד עם התוכנה!


הניסיון השני שלי היה עם אחד המשחקים היותר מוצלחים שיצאו אי פעם לרשת,
משחק מצויין - "הסימולטור של חיל האויר הישראלי" - IAF
משחק עם הרבה מאוד גרפיקה ,כבד מבחינת האינפורמציות שיש לו,
עבודה לא קלה עם דיירקט איקס לאורך כל המשחק וכן בכל האופציות.
והנה עבורכם/ן התוצאות של הרצת התקנת המשחק עם - PlayonLinux .

































































בזאת מבחינתי סיימתי את תהליכי הבדיקה של התוכנה - PlayonLinux .
ואני יכול לומר בפה מלא שהתוכנה עובדת מצויין, גם אופיס 2007 עובדת טוב עכשיו.
לדעתי הפערים בין מערכת חלונות ללינוקס - למערכת האולטימטיבית נסגרים במהירות.
ולמי שלא שם לב לדברים,
הנה מריצים על לינוקס תוכנות של מערכת חלונות,
וממש בצורה נוחה ויותר חשוב "התוכנה עובדת".


"רק בשמחות לכולם/ן".







Print this post