שלום לכולם/ן.



כפי שאומרת הכותרת אני משתף את הקהילה של הבלוג בנתוני הסטטיסטיקה שלי.
נתוני הסטטיסטיקה נכונים להיום 7-02-2010 .
חלק ראשון הינו חלקו של הפורום הישראלי של המערכת האולטימטיבית.
והוא מבוסס רק על הפורום החדש שנוצר ב- 23-12-2009 .
ואילו חלקה השני של הסטטיסטיקה מכסה את הבלוג שלי מתחילתו כולל מבקרים מהעולם.
אני מקווה מאוד כי שיתוף זה מוסיף למשתמשי הבלוג פאן חיובי,
וכן נותן לקהילה הבנה בסיסית בעובדה שהקהילה הולכת וגדלה מיום ליום לשמחת כולם/ן.
וכיצד המערכת האולטימטיבית תופסת תאוצה בישראל ובעולם כולו.



סטטיסטיקה של הפורום הישראלי של המערכת האולטימטיבית.
הפורום חצה בחודש וחצי את 10000 המבקרים בפורום!!!

















אני יכול לומר בסיפוק שאני מאוד שמח על כמות המבקרים בפורום הישראלי,
ומשתמשים רבים מוצאים את מבוקשם תחת קורת הגג של הפורום המערכת האולטימטיבית הישראלית.
ואני שמח על כל מבקר חדש המגיע אלינו מישראל והעולם.




והנה חלק הסטטיסטיקה של הבלוג שלי.
עם פירוט רחב יותר על הפריסה של המשתמשים מהעולם,
סוג הדפדפן,שפת המערכת,וסוגי מערכות ההפעלה של המשתמשים/ות.































































אני מברך כל אחד ואחת הבאים ומבקרים/ות בבלוג שלי,
מקווה כי אתם/ן מוצאים/ות את אשר חיפשתם/ן.
ברוכים הבאים ושלום לכולם/ן.


אני מוסיף לסטטיסטיקה עוד בונוס עבור משתמשי/ות הבלוג שלי.
רקעים למחשב של cowboy האיש הכל יכול בתחום יצירת הרקעים למחשב.
לדעתי אחד האנשים הטובים ביותר בתחום שלו - וחבר טוב.
לצערי לאחרונה הוא פרש מהאתר האולטימטיבי ופנה לדרכו.
הנה קובץ קטן מעבודתו שלא יצאו לרשת ,
וכן לא נראו באתר המערכת האולטימטיבית.
כל הרקעים הם פרי יצירתו באתר המערכת האולטימטיבית ואני משתף אותם עבורכם/ן.
מקווה שהם ימצאו חן בעינכם/ן.




























































































































































































רקעים נוספים אפשר למצוא בפורום הישראלי של המערכת האולטימטיבית.




והעיקר "רק בשמחות לכולם/ן."