שלום לכולם/ן.



ובכן השאלה הראשונה שלכם/ן תהיה ודאי - לאן נעלמת?
אמת ויציב - שאלה ראויה בהחלט.
אז ראשית אני לא נעלם ככה סתם ללא סיבה מיוחדת.
בדרך כלל יש תמיד הסבר לחוסר הכתיבה שלי ברשת.
אז אולי קצת סדר עבור משתמשי הבלוג שלי.

1- בקרוב מאוד יעלה לאויר הפורום החדש שלי !!!
הפורום יכסה לא רק את המערכת האולטימטיבית אלה גם מערכות נוספות.
הפורום עבר בנייה מחדש ממש בימים אלה,
ויהיה יותר נקודתי למערכות לינוקס.

2- בימים אלה אני גם משדרג מחדש את הפורום של מערכת ההפעלה TinyMe ,
צוות האתר שלהם בראשותו של KD בנה אתר חדש עבור המערכת החדשה שעומדת להשתחרר בקרוב.
ומשהו שם השתבש בצורה רצינית מאוד.
ככה שכל הקשור בפורום העברית אבד לנצח.
לכן יש לי גם שם הרבה מה לעשות מחדש - וכמובן לחדש בפורום העברית.

3- המערכת האולטימטיבית חווה בימים אלה שיפורים מרחיקי לכת בעבודת המערכת,
תיקונים גדולים מאוד מבוצעים כרגע בהכנה,כמו כן האצת הבוט בצורה מדהימה.
שידרוגי חבילות אדיר עומד לעלות לשרתי המערכת לאחר בדיקת הבטה טסטרים.
כמו כן הצוות עובד על פיתוח לוגו חדש מדהים לשולחן העבודה.


אז הנה על קצה המזלג ובמה שאני יכול לשתף אתכם/ן בקורה אותי בתקופה האחרונה,
החומרים מהפורום הקודם מועברים לפורום החדש בימים אלה,
כמו כן חומרים לעזר עבור המשתמשים/ות מועלה לראשונה לפורומים שנוספו לאתר.
אני יכול לומר כי המערכות- SUSE,TintMe,Ubuntu,Mint נוספו לפורום החדש.
כמו כן , הפורום גדל מבחינת אפשרויות העבודה כולל הפורטל שיהיה מעודכן כל שבוע.

השאלה מדוע לא להמשיך עם הפורום הקיים?
הנה הסטטיסטיקה האחרונה של הפורום הקיים.





















ובכן תשובתי אליכם/ן היא כזאת.
הפורום נפגע בצורה ממשית בכל הקישוריות שלו ברשת,
וגם לאחר נסיונות השיחזור שלי מספר פעמים אגב,
לא עלה בידי להחזיר את המסה האדירה של המשתמשים שנכנסו לפורום.
אני ממש לא רוצה להיכנס אפילו למה קרה ולמה,
אבל יש הרבה רוע בעולמנו,הרבה צרות עין,הרבה עויינות.
אם נחבר את כל שאמרתי כאן בשורה הקודמת,
ניתן להבין שהקינאה,השינאה,מביאים אנשים מסויימים לעשות דברים רעים!
דבר שכניראה "מביא אותם לסיפוק" - נטול כל עיניין ועיקר בפני עצמו.
אנשים אומללים ללא תכלית בחייהם,וללא גב.
וזה מה שהם יודעים לעשות לאתרים מצליחים - ואתרי קהילה פורחת.
לכן אני אפילו לא מקדיש לזה זמן ו/או עיניין.
אני מייד מפנה את האנרגיות שלי לכיוון חדש - לטובת הקהילה ועבורה.
ואותם אומללים חסרי גב, נפולת הכלום שבאדם ישארו אם "ההישג" שלהם,
מחר גם יומם יגיע ללא צל של ספק.

הנה עבורכם דיווח מדוע הייתי קצת עסוק ברשת,
ולא כתבתי בבלוג תקופה קצרה.

וכן, כמעט שכחתי את הנגנים שהוספתי בתקופה האחרונה עבור הקהילה,
ובכן עכשיו כבר ישנם 5 נגנים עובדים תחת שמי ברשת.
שיניתי את רשימת ההשמעה על הנגן של הבלוג לשירים ישנים.
בכדי שלא יהיה משעמם למשתמשי הבלוג שלי.
מקווה שתאהבו את המוזיקה על הנגן החדש.