שלום לכולם/ן.





עידכון קטן וחשוב למשתמשי הבלוג שלי.




בימים אלה החליט צוות האתר שלנו לשתף את הקהילה בהחלטה על מערכת ה"רמיקס" הבאה שלנו.
אני מזמין את כל מבקרי הבלוג שלי לפורום ישראל להצביע על פי רצונם/ן על המערכת שהם מעדיפים.
בפירסום מוקדם מהשבוע תוכלו למצוא את האפשרויות שהוקצו לכם/ן לבחירה,
אבל אשמח לקבל אפשרויות שונות בפוסט בפורום המצביעות על מערכות אחרות.
אומר רק למען גילוי נאות עבור מבקרי הבלוג שלי את הדברים הבאים,
עמדתי לבצע "רמיקס" למערכת פדורה שרק שוחררה עם כמה אפשרויות של סביבות עבודה!
אולם לא הכל הולך חלק בחיינו והיה עלי לטפל בדברים דחופים במשפחתי שמנעו ממני לבצע את ה"רמיקס".
כיוון שאלה פני הדברים ,
החליט צוות הפורום להפנות למשתמשים את שאלה בכדי לדעת מה רצון הקהילה,
מה הרוב היה רוצה לראות ב"רמיקס" הבא שלנו עבור הקהילה.

אני מזמין את כולם/ן לפנות לפורום ישראל ולהצביע למערכת שהם רוצים.
ישנן כמה אפשרויות העומדות על הפרק עבורכם,
ואשמח לראות את רצון הקהילה והמערכת המועדפת על הקהילה בישראל ובעולם.
אשתדל לבצע את רצון הקהילה בצורה הטובה ביותר.


אולי בשורה לכל מבקרי הבלוג שלי לגבי מערכות 32 ביט / 64 ביט.
ובכן הפעם המערכת תבוצע בשתי הפלטפורמות בצורה זהה עבור הקהילה!!!
התהליך יהיה קצת ארוך יותר מהשיחרורים הקודמים שלנו,
אבל המערכות ישוחררו באותו זמן לקהילה.

תודה לכולם מראש על הצבעתם בפורום ישראל.


אולי נתון חשוב בנושא ה"רמיקסים" עבורכם/ן.
המערכות שהועלו לטובת ההצבעה יגיעו עם כמה אפשרויות של סביבות עבודה!
הכוונה היא לגבי כל המערכות לתת מקסימום אפשרויות נוחות עבור המשתמש לשימוש במערכת בסביבות שונות.
הבסיס תמיד יהיה גנום ושאר סביבות העבודה יהיו אפשרויות שינוי על ידי המשתמש.