שלום לכולם/ן.





אולי לפני שהסביר מדוע נעלמתי בתקופה האחרונה מכתיבה בבלוג שלי,
הייתי רוצה ראשית להציג לכם/ן פוסט של אנשי מערכת "מינט" כתגובה לקהילה שלהם.
תגובה שאישית אני יכול רק להביט על האדם בבוז אחד גדול!!!
הנה התגובה שלו לנושא ישראל כפי שנכתבו בדיוק:







כפי שאמרתי אני מרגיש בוז אחד גדול לאדם ולראייתו את חיינו בישראל,
ודאי בבוז גדול יותר אם אני מעמיד את המערכת שלו מול ה "רמיקס של ישראל"!!




הנושא הבא הוא "אסף":
אסף ה"אדמין" שהוא חלק מצוות "רמיקס ישראל" נפצע לפני מעל שבועיים בתאונת דרכים!
אושפז בטיפול נמרץ למשך שבוע ימים,ולאחר מכן החל בטיפולים רפואיים.
ראשית אני מאחל מכל הלב לאסף הרבה בריאות, הצלחה מלאה עם המשך הטיפולים והחלמה מלאה.
וכולי תיקווה שיחזור במהרה לפעילות רגילה בפורום וכן בחייו הפרטיים.



הנושא הבא יהיה "אובנטו 10.10 רמיקס ישראל 64 ביט".

ובכן לאחר כמה נסיונות כושלים של הבנייה (עקב הפרעות ),
דחיתי את הנושא של הבנייה עבור הקהילה למערכות 64 ביט.
היום אני עובד על המערכת עבור 64 ביט (ישנם כמה תיקונים ואוסף אדיר של תוכנות ותוספים למערכת).
עיניין אי הצלחת המערכות שיצאו ל-64 ביט מדאיגה אותי מאוד.
אולי הסיבה העיקרית היא הסביבה החדשה של גנום עם "פלימוט" שגורמת צרות צרורות למשתמש.
בכל אופן אני יכול השלב זה לשתף את משתמשי הבלוג שלי הצילומי מסך של המערכת בבנייה.









ובכן עד כאן העידכונים שלי עבורכם/ן.
המשך יבוא.