הלוגו של " צוות רמיקס ישראל ".






שלום לכולם/ן.





הנה כמה עידכונים למשתמשי/ות הבלוג שלי מהחלטות "צוות רמיקס ישראל".
1- ראשית התקבלה החלטה לבצע את הרמיקס הבא של מערכת דביאן - 6 עם קרנל "לא חופשי".
הסיבה להחלטת הצוות היא כיסוי של דרייברים ,כרטיסים , תמיכה , וכ"ו מובנים מראש עבור המשתמשים/ות.
כיוון שצוות "דביאן" החליטו לשחרר את המערכת הבאה עם " קרנל חופשי " ,
מה שאומר שבמערכת לא יהיו תוכנות צד שלישי, וכן דרייברים מצד שלישי,
וכן תמיכות לעבודה ברשת מצד שלישי...
מה שלדעתנו לא יתן את מלא התמיכה עבור המשתמש ישירות לאחר התקנת המערכת על המחשב המקומי,
ודאי נוגד את כיוון הכנת המערכות שלנו עבור הקהילה בישראל ובעולם.
2 - "צוות רמיקס ישראל " החליט לשלב במערכות הבאות קצת יותר רקעים , צלילים ,
וכן תוספים חדשים בבניה עצמה של המערכת.
וזאת בכדי להגיע למיצוי הכנת המערכת לתחנת הקצה בכיסוי הרחב ביותר שניתן.
3- "צוות רמיקס ישראל " משחרר את הרקעים החדשים ( רק דוגמאות בשלב זה ) עבור המשתמשים של הפורום בישראל.
כל הרקעים ישוחררו לקהילה ממש לפני הכנת המערכות לדביאן - 6 .
אני יכול לומר עליהם שהם ברמה גבוהה מאוד , מאוד יצירתיות , והן רבות כבר עכשיו.
" צוות רמיקס ישראל " יערוך משאל ב " פורום ישראל " לבחירת הרקעים שיוספו למערכות 32 ביט ו 64 ביט.

בכדי לשתף את משתמשי הבלוג שלי בצפייה ראשונה של מקצת הרקעים שהוכנו עבור המערכות,
אני משתף עבורכם/ן כמה רקעים שיתנו קצת יותר מושג במה מצפה לכם/ן ב "רמיקס " הקרוב.









עכשיו אני מקווה שהצלחנו לעורר את התאבון בקרב משתמשי הבלוג שלי והקהילה בעולם.
עוד פרטים עבורכם/ן יעודכנו בקרוב גם כאן בבלוג וגם ב " פורום ישראל ".