שלום לכולם/ן.






ראשית הייתי מבקש להביע תודה לצוות " ישראל רמיקס " על התמיכה הבילתי פוסקת בי בתקופה הקשה,
וכן הייתי מבקש להודות לצוות " OZ Unity " חברי מהמערכת האולטימטיבית לשעבר על תמיכתם הנפלאה.
ולבסוף לכל חברי הבלוג שלי שלא מפסיקים לבקר כאן ולהביע את תמיכתם בשקט.
אז תודה לכולכם ואני מודה לכולכם מאוד עזרתם לי בזמן הקשה הזה עבורי - תודה רבה.



היום פתחתי את פורום " צוות ישראל רמיקס " לקהילה!
אני מאוד מקווה שהקהילה שמבקרת מישראל והעולם יקחו חלק בבחירת הרקעים למערכות דביאן,
ויהיו שותפים בהכנה יחד אם " צוות ישראל רמיקס ".
אנחנו מזמינים את כל מבקרי הבלוג שלי להיכנס לפורום ישראל ולקחת חלק בבחירה.


לחברי בצוות OZ Unity הקדשתי את הרקע הבא כתודה על התמיכה שלהם בי,
ואני רוצה לשתף את מבקרי הבלוג שלי גם כן ברקע לצוות OZ Unity .











למבקרי הבלוג שלי ,
הנה רקעים כדוגמית מבין מכלול הרקעים שתמצאו " בפורום ישראל " רקעים למערכות החדשות של דביאן.
חשוב לומר כי הרקעים שיבחרו על ידי הקהילה יצטרפו לרקעים שכבר הוכנו למערכות דביאן.
כפי שכבר הזכרתי בפוסט הקודם " צוות רמיקס ישראל " מתכנן הכנת 3 מערכות עבור הקהילה.












אני מאחל לכולם בחירה מוצלחת והנאה מעבודתנו עבור הקהילה בישראל ובעולם.



תודה לכולם.