שלום לכולם/ן





אני יודע שמשתמשי הבלוג שלי ,וחברי הפורום שלנו היו מעוניינים לדעת היכן אנו עומדים.

ובכן נכון מאוד לקבל אינפורמצייה על מצב הכנת נמערכת בשלב זה.

אני שמח לשתף את כולם מישראל והעולם בצילומי מסך מהמערכת לפני שיחרורה לקהילה.

לפחות לדעתי היא נראית מצויין בשתיים וחצי הקלקות לשינוי ה- Themes כפי שתראו בצילומים.

נשאר בשלב זה נושא אחד לסיום ההכנה והוא האינסולר של המערכת בתחנת המשתמש.

המערכת עצמה כבר בנוייה ויציבה מאוד - ( אני כותב ממנה ואני ממש אוהב אותה) :)

אז הנה העידכון של " צוות רמיקס ישראל " למערכת הקרובה לשיחרור.




צילומי מסך של דביאן 6 " רמיקס ישראל ".










אז כפי שאתם רואים אנחנו לא עוצרים לרגע עם המערכת.
וככה היא תראה לאחר ההתקנה על התחנה שלכם עם שינוי ה- Themes .
לדעתנו המערכת נראית טוב ומהירה מאוד בעבודה לאחר השידרוגים והתוספים.
כפי שאמרתי בפוסט הקודם אנחנו קרבים למועד השיחרור של המערכת 64 ביט.
מקווה מאוד לעדכן בקרוב מאוד לנושא השיחרור של המערכת בצורה רשמית.