שלום לכולם.





בקרוב מאוד " צוות רמיקס ישראל" מעלה לאויר פורום חדש (נוסף) רק למערכות שלנו.
הפורום יטפל רק במערכות שיצרנו עבור הקהילה ,
והוא פונה לכל המשתמשים מחו"ל -(הפורום לא דובר השפה העברית) ומיועד רק למשתמשים שלנו מחו"ל.


ובכן מדוע?
הפורום הישראלי שלנו עבר שבוע שלם של התקפת ספאם (כולל הבלוג שלי),
וכיוון שהפורום הוא פורום חופשי ואינו נתמך בכלים כמו (שיחזור פורום לאחור) - כיוון שכלים אלה אינם חינמיים,
החלטתי מראש ליצור גיבוי על פורום נוסף - שיתן פינה לכל משתמשי האתר שלנו מחו"ל לשפה האנגלית.
בימים אלה אנו עובדים על העברת חומרים מפורום לפורום.
צוות הפורומים החופשיים לא השכיל למצוא פתרון עבורנו בנושא למעט שאלה וחצי על הנושא,
גם זה ברור לי מדוע?
כיוון שכאן הנקודה של פתרון הבעיה כרוחה בתשלום עבור הנושא.
אז נראה שאנחנו אכן שונים בצורת הגישה שלנו למשתמש הקצה בכל נושא ועיניין,
וכל שאנחנו עושים הוא לתת חינם,ללא כל תנאי את המקסימום שאנו יכולים ומכל הלב.


אולי נקודה שמאוד מביישת את כלל קהילת הקוד הפתוח היא ה" ספאמרים"!
דעתי האישית על יצורים אלה אני מאמין שידוע לכם מראש,
קצת קשה לי לקבל את הנושא של יצור מאוס ברמ"ח עבריו שנולד לעולם שלנו בכדי לקלקל לאחר.
ובכן אני לא מודאג מטיפוסים קטנים אלה כיוון שיש בורא לעולמנו שמשלם במזומן ליצורים קטנים אלה!


מבחינתי האישית שני הפורומים יפעלו במקביל - כאשר הפורום הישראלי יתן תמיכה בשפה העברית למשתמשים שלנו,
ואילו הפורום החדש יתן תמיכה באנגלית למשתמשים מישראל והעולם .
אלה שבפורום החדש התמיכה תהיה אך ורק למערכות שלנו.



כמו כן ניתן למצוא את המערכות שלנו גם באתר:

http://www.livedistro.org/



עידכון למערכות דביאן "סקוויז" 32 ביט ו-64 ביט.



ובכן המערכות מוכנות מזה שבוע ימים על התחנה שלי וקיבלו עוד תוספות חשובות בנושאים שונים.
אלה שכרגע הבאגים החשובים לא קיבלו מאנשי הפיתוח של דביאן פתרון לנושאים שהעלתי בפוסטים הקודמים.
לכן אנו ממתינים לתיקון הבאגים על ידי צוות הפיתוח בכדי לשחרר עבורכם את המערכות.

אם לומר את האמת האישית שלי בנושא הרי שזאת איננה צורה לשחרר מערכת לא גמורה על ידי הפצה מכובדת.
וישנה אחרריות של צוות הפיתוח לשחרר מערכת כאשר המרכיבים שלה לא כוללים באגים,
בדיוק כפי שהם ידעו להפריד את הדרייברים הלא חופשיים מהדרייברים החופשיים.

המערכת של דביאן 32 ביט יותר בעייתית בשלב זה בנושא תיקוני הבאגים שלה,
כאשר נראה כי הקדימות נוטה לתיקונים מהירים יותר במערכות 64 ביט שלהם.
הייתי מצפה למצוא כלים סטנדרטיים במערכת דביאן כגון התקנת כרטיסי מסך כברירת מחדל על המערכת,
וכן את כל ה"פריים וור" , וזאת בכדי להקל על משתמש הקצה בעבודה עם המערכות שלהם,
אבל זאת דעתי האישית שבשלב זה לא ממש מדברת אל צוות הפיתוח של מערכות דביאן.
הסיבה היא ההחלטה שלהם להפריד את הגורמים האלה מהקרנל שלהם.
בכל אופן על המערכות שלנו כל הנושא מותקן מראש עבור המשתמש ונמצא במאגרי סינפטיק.
כמו כלים המאפשרים הסרה של קבצים כפולים על המערכת ומזהים גם קבצים הנמצאים על הכונן מהתקנות קודמות,
כמו כן ההיסטוריה של הרבה אפשרויות ניקוי מהכונן וזיכרון הראם קיימות במערכות מראש.
וכן כלי חדש ומהיר להגדרת הרשת האלחוטית - GUI .

המערכות עמוסות בתמיכות - והמון כלי עבודה מצויינים עבור משתמש הקצה.


ובכן עד כאן העידכון שלי להפעם עבורכם.





תודה.