שלום לכולם.



בימים אלה כאשר לא ממש ברור מה קורה עם - TheeMahn ,
איש המערכת האולטימטיבית והיוצר שלה. כאשר האתר של המערכת האולטימטיבית לא ברשת שלושה שבועות. אין שום תשובה ממנו עבור כל מנהלי המערכת האולטימטיבית בעבר וכיום בפועל. חשבתי לשלוח לו עידוד לשחרר את המערכת החדשה שלו - 3 . אולי זה קצת יעזור בעידוד מעבר לים.
אז TheeMahn אם אתה רואה את הפוסט הזה = תהיה חזק ובהצלחה.




רקעים שהועלו לאתר Gnome-Look עבור המערכת האולטימטיבית - 3 .










וגם עבור חבריי באתר OZ Unity







עכשיו שסיימנו את מסיבת הרקעים למערכת האולטימטיבית - 3 .
גם לנו תמיד יש בכיס גם תותח חזרה . :)
ד-א - חסמו את שם המשתמש שלי באתר - Gnome-Look .
פעם חשבתי שפרסום עבור הקהילה בצורה חופשית היא נכס צון ברזל בעולם הלינוקס.

מסתבר שקרציות,נודניקים,ותולעים של אדם מנהלים דבר קהילתי,

והיצורים האלה נדבקים אליך אם אתה טוב ודואגים לשלוח פוסט לכל פוסט שלך.
הרעיון שתהיה פשוט אחד שחי שם מידי פעם - לא אחד שמעלה 8 עמודי רקעים עבור הקהילה.
מבחינתם הרקעים של אחרים עברו את הדפים האלה לאחור באתר ולא הספיקו להנות מעבודתם.

וברצינות אתם יודעים מה הכי הפריע להם באתר?
הטענה שאני " ספאמר "?! אני? " ספאמר "?
מה קרה בלילה החליפו לי זהות והיום אני משהו אחר?
כמה שידוע לי מה הוא ספאם...
ובכן בספאם צריכות להתקיים כמה עובדות פיזיות בכדי להיות ספאם.
1 - צריך להיות קישוריות החוצה לעולם לניתוב למקום אחר.
2 - צריך להיות טופס/תמונה/תוסף כל שהוא לגוף ההודעה.
3 - צריך כתובת שיקרית לשולח.
4 - צריכה להיות מצורפת תוכנת עיקוב/תוכנת מעקב גלישה/תוכנת שימוש ברשת וכ"ו.
5 - צריכה להתקיים הפנייה של המשתמש לאתר דמי שצד את הדפדפן של המשתמש.
ואני שואל את עצמי ,
אתה ספאמר כי שלחת את הרקעים שלך לאתר - Gnome-Look .

כי השם - " Israel Remix Team " מופיע על הרקעים שלנו.
אז אני נציג רע לעם היהודי או לקהילה,
אני ספאמר ,
ששולח כמויות של רקעים לכמה מערכות בקצב מהיר מידי עבורם.

ובכן מה אומר ומה אגיד...... ימי הביניים משהו כל ניהול המה "מגיע לקהילה בחינם".
ואת מי לחסום שלא יציף את האתר ברקעים שאין ברמה שלהם כלום ואפילו לא דומה.



לסיום הנה רקע אחד שלנו עבור הקהילה ללא תיווך של - Gnome - Look .












אתר המערכת האולטימטיבית חזר לעבודה תקינה !!
הכתובת של הפורום שונה, והוא נמצא כאן:


http://forumubuntusoftware.info/index.php?sid=812386660770b4f78be4c926121a355e