שלום לכולם.




אני רוצה לשתף את חברי הבלוג שלי ,
וכן המבקרים בבלוג באקראי,

בעיניין שלי אישית מפריע ולדעתי גם לקהילת משתמשי מערכת אובנטו.
אובנטו היא מערכת האם להרבה מאוד מערכת ( הפצות בת של אובנטו ).

כלומר דגל למסלול עבודה עם הקהילה במוד מסויים ומובנה מראש בצורה לא רעה כלל.

א - ב - ל!!!

מה כן מפריע לי הוא נושא ה -ART לתמונת הייצוג של המערכת / הרקעים למערכת וכ"ו.

קהילה כל כך גדולה ,
תמיכה לכל שאלה בכל נושא שהו ברשת = אכן יש בצורה טובה מאוד.

אבל כישלון מוחלט בעיצוב הרקעים/רקע של ברירת המחדל למערכת.
ואם לומר את האמת בצורה ברורה = צמיד הרקע של ברירת המחדל למערכות הקודמות היה ...
אני רוצה לשתף את מבקרי הבלוג שלי ברקעים שאנו מציעים למערכת אובנטו 11.10 .
וכן את הרקעים המיוחדים שניצור עבור המערכת לאחר שיחור מערכת אובנטו 11.10 .
אז אולי פנייה לאנשי אובנטו ,
חברי הפורומים של אובנטו וכ"ו,

אני מאפשר לכולם להוריד את הרקעים שלנו למערכת אובנטו 11.10 " רמיקס ישראל ".

הפעם אולי אנשי אובנטו יוכלו לאמץ גם את שלנו..



הרקעים למערכת " אובנטו 11.10 - רמיקס ישראל ".








אני מאוד מקווה שגם אחרים רואים עין בעין את המחשבה שלנו בנושא היצירה באובנטו.
בכל אופן ,זה היה החלק שניתן בשלב זה לכעוס עליו ברמת המשתמש קצה.
קצת יותר חיים לויזואליות של הרקעים של מערכת אובנטו 11.10 - ושוב ,
כפי שאני רואה את הדברים.

יש קהל יוצרים באופנטו אדיר ממדים.
אבל משהו יותר מוצלח כל פעם נשאר בצד ולא במערכת.
ובכן , אלה הרקעים שלנו עבור " אובנטו 11.10 רמיקס ישראל ".



אבל אם שואלים אותי היכן בדיוק הרקע שעליו אני ממליץ לברירת המחדל?
ובכן , לדעתי הרקע שאני מכוון אליו הוא הרקע שאותו בחרתי עבורכם.











עכשיו ניתן למצוא רקעים שלנו גם באתר - Gnome- Art .
תחת חיפוש:
Israel Remix Team




תודה לכולם ,
ומקווה שתהנו לראות את הרקעים על שולחן העבודה שלכם.