שלום לכולם.




ובכן בתקופה האחרונה אני עסוק מאוד בטסטים שונים,
טסטים לשתי מערכות הפעלה שבדרך.
ראשית אני מקווה שידידי KD
יצליח לארוז את המערכת החדשה של TinyMe למערכת משוחררת.

עברה תקופה לא קלה בזמן האחרון על חברי מערכת " יוניטי " שחלק פרש מהצוות שם.
הכל עקב שינויי ניהול באתר " יוניטי " מה שהקשה על KD לסיים את המערכת מוקדם יותר.
אל תשכחו שהחבילות של מערכת TinyMe הם בעצם ממאגר " יוניטי ".


אז מה שיכולתי לתרום עבור המערכת עשיתי בהנאה שלמה,
ואני מקווה שהם יוכלו להשתמש ברקעים וכן בתוכנות שעליהם המלצתי להוספה למערכת.


בכל אופן,
הרבה זמן לא שלחתי בשם ה- " צוות שלנו " רקעים חדשים חופשיים.
לכן לקחתי לי את הזמן בכדי ליצור כמה רקעים חדשים שלנו.
כפי שאתם רואים בראש הפוסט אני הולך להחליף את הלוגו להפצות הקרובות בלוגו החדש שלנו.
הלוגו יופיע בכל המערכות שלנו בעתיד הקרוב.

אז אני מקווה שתאהבו את הרקעים החדשים למערכות שלנו,
כאן אין שם למערכת כזו או אחרת לכן הרקעים חופשיים עבורכם.