שלום לכולם.



בימים אלה אני מבצע כמה טסטים רציניים למערכת PCLinuxOS .
ישנה בעיה מוכרת עם נושא יצירת ה"רימאסטר" עם התוכנות במערכות השונות.
הבעיה נובעת מהקומפרסייה של יצירת המערכת מול גודל המחיצה של משתמש הרוט.
כיוון שהדיסק נשמר במחיצת ה"רוט",
יש להגדיר בראשית יצירת המחיצות מחיצת "רוט" בגודל של לפחות 20-30 ג'גיה.
פחות מכך = נועד לכשלון.
הסיבה היא פשוטה.
התקנתי מערכת+תוספות+תוכנות+++++ = 8 ג'יגה.
עכשיו - 8 ג'גה צריך להיות מקומפרס לגודל של - 1.7-1.9 ג'גה.

הבעיה בנושא לאחר בדיקות של gzip וכן אפשרויות שונות,
בזמן ריצת הבוט ,,
לאחר זמן ממושך הסמן מגיעה לסיום - אבל לא ממשיך הלאה.

אני מקווה שנמצא את שביל הזהב עם העבודה על הרמיקס.



הנה שיתוף ראשון שלי למשתמשי הבלוג שלי לרקעים החדשים של - PCLinuxOS .
לדעתי האישית הרקעים ברמה גבוהה מאוד,
ובין היפות יותר שיצרתי למערכות השונות.
מקווה שתאהבו את הרקעים החדשים שלי ל - PCLinuxOS .









אז אני מקווה באמת שהרקעים ימצאו את המשתמשים שלהם בשמחה :).
עד כאן להפעם.

תודה לכולם.