שלום לכולם.






הנה עבורכם כמה עידכונים "מצוות רמיקס ישראל " וכן כאן מהבלוג שלי.

1- כמעט כל המערכות הועלו לשרתים - ( להורדה מצד ימין של הבלוג מהאייקונים). דביאן 32 ביט יועלה בימים הקרובים לשרת שלנו , וכן אני מקווה שגם מינט 9 . עכשיו ניתן להוריד ישירות מהאייקון אליכם בהורדה ישירה. 2 - שיחררנו את הרקעים למערכת 32 ביט של אובנטו 11.04 בפורום ישראל. כמו כן כמה רקעים למערכת המולטימדייה 64 ביט.

ניתן לראות את הרקעים שלנו בקישורית הזאת:

http://www.israelremixteam.com/ubuntu-11-04-wall-s-israel-remix-team-11-04-t673.html


הרקעים למערכת המולטימדייה נמצאים כאן:

http://www.israelremixteam.com/multimedia-pro-wall-s-t674.html


3 - הוספתי אייקון של השרת שלנו להורדה מהשרת שלנו (החדש). 4- שיפרתי את התרגום לבלוג עבור המשתמשים שלנו מסביב לעולם, עכשיו התרגום מבוצע מיידית עם בחירת השפה הנוחה לכם להמרה מעברית. אני מקווה שזה יעשה חיים קלים יותר עבור משתמשי הבלוג שלי, וכן עבור המשתמשים המגיעים אלינו לפורום ישראל - ( גם שם שיניתי את אפשרות התרגום של הפוסטים). 5 - אני מקווה מאוד שהאתר החדש יפתח עם שיחרור המערכות החדשות שלנו עבורכם, ושנעמוד בלוח הזמנים שמקביל לשיחרור אובנטו לקהילה + כמה ימים לאחר מכן. כמו כן יועודכנו מקורות ההורדה באתר החדש גם כן.

לטובת המשתמשים שלא נרשמים בפורום ישראל כמשתמשים,
הנה כמה רקעים מתוך הפוסטים של הרקעים למערכת אובנטו 11.04 " רמיקס ישראל ".











כמובן שהרקעים היפים ביותר נמצאים עבורכם בפורום ישראל.
אני מקווה שאתם תאהבו את הרקעים שהכנו עבורכם + יוכנו עוד רקעים עד השיחרור של המערכות.

עידכון עבור משתמשי הבלוג שלי.

כל המערכות שלנו הועלו לשרת/שרתים להורדה עבורכם.
ניתן להוריד ישירות מהאייקונים בצד ימין של הבלוג על פי שם המערכת.
אני מצטער על אריכות התהליכים האחרונים שעברנו בתקופה האחרונה,
ואני שמח יותר שהבעיה קיבלה פתרון.

תודה לכולם.

אמיר.