שלום לכולם.



בימים אלה אנו עובדים על מציאת פתרונות לנושא אירוח הקבצים שלנו על שרת FTP ,
ועדיין לא ממש גיבשנו פתרון סופי לנושא.
לכן אני מעלה ( כאשר מתאפשר לי את קבצי ה- ISO לשרת בארה"ב).

אני מאוד מקווה שימצא פתרון סביר לטובת קהל המשתמשים שלנו מהעולם ומישראל.
וכולם יוכלו להוריד את המערכות שלנו בצורה טובה ומהירה.

בכל אופן , בכדי לקדם את המשתמשים הרוצים להשתמש במערכת " פדורה 14 ",
הכנתי מדריך ראשוני ומהיר לשלבים הראשונים שבאים לאחר סיום התקנת המערכת על המחשב.
השלבים מכסים את כל התשתית הראשונים של המערכת.

את המדריך ניתן לראות בפורום ישראל ( הוא יומר גם לאנגלית) כאן:

http://ultimateeditionisrael.freeforums.org/guide-for-fedora-t668.html


אני מקווה שהמדריך יתן חיזוק למשתמשים הרוצים להתקין את מערכת פדורה על המחשב שלהם.
ומאחל לכולם הצלחה מלאה.



עידכון על מצב השרת FTP .


ובכן , השרת הושמש מחדש לעבודה עבור אירוח הקבצים שלנו!
אנו תקווה שבקרוב מאוד כל הקבצים שלנו יהיו על השרת עבורכם להורדה מחדש.
כמו כן אני יעדכן את האייקונים להורדת המערכות בהתאם ,
וכן כל מערכת שתועלה לשרת ימצא הלינק להורדה כאן בפוסט מסודר עבורכם.