שלום לכולם, מועדים לשמחה וחג שמח לכולם.







הנה העידכונים האחרונים מצוות " רמיקס ישראל" עבורכם.





1 - ראשית הושמש מחדש שרת ה - FTP למערכות שלנו!!!
לכן הופסקה העלאת המערכות לשרת ה- FTP בארה"ב.
כרגע אני מקדיש את הזמן להעלות את המערכות מחדש לשרת עבורכם להורדה.

2- כפי שניתן לראות הורדנו את האתר שבניתי לטובת המשתמשים מהעולם מהרשת!
למה?
אנו מעלים אתר חדש עם אלמנטים חדשים ולדעתי מכסה את החלק החסר של הפורום שנמחק.
האתר יכלול גם את הורדות המערכות שלנו, כמו כן יכלול שרות IRC ,
וכן אינפורמצייה שפונה לכלל הקהילה מהעולם בשפה האנגלית.

3 - כל הקישוריות מהאייקונים פה בבלוג יעודכנו מחדש ויפנו לשרת ה- FTP של ישראל,
מה שיתן מהירות הורדה גדולה יותר עבור המשתמש.

4 - אולי פנייה אישית שלי אל כלל הקהילה שלנו מישראל ומהעולם.
חברות וחברים המעוניינים להצטרף ל- " צוות רמיקס ישראל " ,
מתבקשים לשלוח הודעה אישית אלי בפורום ישראל - גם לעזרה בפורום ישראל - וגם לעזרה באתר החדש באנגלית.
נשמח מאוד לקבל חברים וחברות שיש ביכולתם לתרום לקהילה בכל תחומי לינוקס.

5 - כפי שכבר פרסמתי כאן בבלוג/בפורום ישראל,
" צוות רמיקס ישראל "עובד בימים אלה על מערכות אובנטו 32 ביט + מערכת 64 ביט מולטימדייה.
לגבי מערכת ה-"מולטימדייה" לפחות לדעתנו האישית הולכת להיות אחת המערכות הטובות ביותר בעולם הלינוקס.
המערכת תכלול את מירב האפשרויות אפשרויות המולטימדייה הניתן להשתמש בהן.
המערכת תיתן למשתמש הקצה את כל הכלים לטובת - אודיו/וידאו/עריכה/עיצוב/כלי נגינה+יצירת תווים...
כיוון שהמערכת תהיה כולה מוכנה לעבודה מראש ותכלול את מירב האפשרויות שניתן ליצור עבור משתמש הקצה,
המערכת נבנית רק למערכות ההפעלה 64 ביט.
אני מאוד מקווה לשחרר את המערכות לאחר השיחרור של מערכות אובנטו לקהילה להורדה.
במידה ותהיה דרישה של הקהילה למערכת 64 ביט אובנטו 11.04 אני יצור עבור הקהילה גם את המערכת הזו.

6- אני ישחרר לקהילה את הקישורית לאתר החדש בקרוב מאוד לשיחרור המערכות של אובנטו,
כיוון שכרגע אני עובדים בקצב מהיר מאוד על הקמת האתר (מאוד יפה) עבור הקהילה.
הרעיון הוא לפתוח את האתר יחד עם השיחרור למערכות החדשות.
תודה על ההבנה ועל הסבלנות של כולם.







תודה רבה לכולם.