שלום לכולם.



אני משתף עבור משתמשי הבלוג שלי את הרקעים של מערכת מינט 11 .
הרקעים נמצאים במערכת מובנים מראש.
וכן גם כמה רקעים שעדיין לא נכנסו לסגירה הסופית שלהם,
ואני משתף אותם כבורכם - אולי יהיו לכם רעיונות יפים לבצע עם הרקעים.

ובכן הנה הרקעים של מערכת " מינט 11- 64 ביט ".



רקע ברירת המחדל של המערכת.






והנה עוד רקעים מהמערכת.








הזמן לא איפשר לי ליצור כמות גדולה יותר של רקעים בזמן הנתון שהיה לי.
אבל בכל אופן הפיצוי הוא הרקעים הבאים עבורכם,
רקעים יפים לדעתי האישית.
אבל כפי שאמרתי נושא הזמן לא ממש עמד לצידי הפעם עם מערכת " מינט 11 רמיקס ישראל " .

הנה עבורכם החלק השני שלא הופיע עדיין עבור הקהילה.



" רקעים בהכנה של " רמיקס ישראל " .











ובכן עד כאן הרקעים של מערכת מינט 11 - 64 ביט.
והרקעים שהכנתי לאחר סיום ההכנה של מערכת מינט.
מקווה שאתם אוהבים את הרקעים למערכת.



תודה לכולם.