שלום לכולם.



עידכון עבור משתמשי הבלוג שלי מישראל והעולם.



ובכן , במכסיקו תתבצע פעולת שידרוג מסיבית של השרת , וכן מערכת השרת.
מה שאומר שבמשך 48 שעות גם האתר החדש לא יהיה פעיל עבור המשתמשים.
ידידי geppettvs יבצע את כל התהליך שמתחיל ממש כרגע בעודי כותב לכם.


ובכן מה הסיבה לנושא השידרוג?


מערכת המולטימדייה שלנו עומדת להיות מותקנת שם וכן השרת לתמיכה במערכת.
למי שכבר הוריד את מערכת המולטימדייה ובדק אותה ,
מבין כי המערכת חכמה מאוד עם הרבה מאוד כלים לביצוע הרבה מאוד פעולות.
מה שמאפשר את כל השידרוג של המערכת במכסיקו במלואה.

כיוון שהרבה מאוד עבודה מתבצעת במכסיקו בנושאים שונים כמו סטריימינג,
מה שכרגע אני לא יכול להרחיב בנושא יותר מידי,
תיתן מענה לטסטים שנעשו באחרונה במכסיקו לשידורים חיים ברשת.

כמו כן תיתן פתרונות לסגירת מעגלים בנושא ה" מולטימדיייה ההיקפית ".
והצוות תיקווה שהכל יעבור בצורה הטובה ביותר בכל התהליכים.
הרעיון המרכזי הוא פתרון כל עבודת הסטריימינג,
וכיסוי של האפשרויות הדרושות להם במכסיקו.

ודאי שלכל משתמש אשר מחפש פתרונות בנושא המולטימדייה בצורות שונות.


כרגע עובד הצוות שלנו על טסטים של מערכת " פדורה 15 ".
אני מאוד מקווה שהאכזבה שהיתה לי אישית עם נושא המערכת ויצירתה לקהילה,
לא תשוב על עצמה.

אני מבצע טסטים לסביבת גנום 3 ,
ואני מקווה מאוד שנושא תוכנת יצירת ה" רימאסטר " לא תאכזב אותי בשנית.
אולי רק על קצה המזלג ,

כיצד נראית סביבת גנום 3 של מערכת פדורה 15 .





ובכן רק על קצה המזלג כפי שאמרתי,
אני מקווה שצוות " פדורה " יסגור את כל הפינות עד לשיחרור " פדורה 15 ".
דבר אחד אני יכול לומר בודאות,
אתם תאהבו את נושא הגברת הקול והנמחתו -מאוד יחודי ושיפור מבורך!


עד כאן העידכונים עבורכם , ואני מאחל הצלחה לידידנו geppettvs .