שלום לכולם.



ראשית הסבר לקהילת המבקרים שלי בבלוג בנושא פדורה 15 .


ובכן , לאחר בדיקות ,תיקונים וכל הנסיונות עבור הקהילה.
צר לי לומר שאנו לא יוצרים את " רמיקס " למערכת.
מדוע?


ובכן רשימת באגים קריטיים שיש במערכת.
1- באג בהוספת שפה למקלדת , כלומר המערכת הותקנה בשפה אחת ובזה הכל נעצר!
2 - באג בנושא עריכת הבאר והוספת פריטים לבאר.
3 - באג בנושא הבאר עם האייקונים.
4 - " קומפייז " קורסת כל הזמן במערכת.
5 - תוכנת יצירת ה"רימאסטר " הולכת מדחי אל דחי - ועכשיו פעמיים יותר מסובכת לביצוע,
הורכבה משתי תוכנות קיימות ,בסופו של דבר מפנים אותך להורדה של דיסק לטובת "ספין".
ואני שואל את עצמי,
מערכת מושקעת ברמה הגבוהה ביותר שאני מכיר - אי אפשר ליצור תוכנה עבור המשתמש
בצורה פשוטה , נוחה כגון Remastersys - עושה את העבודה בצורה הטובה ביותר.

אם כן במצב כזה אין שום תוכן ועיניין בנושא המערכת ויצירתה.
הניגוד של האינטרסים בין מערכת מצויינת לשלומאליות בסגירת הפינות ממש לא ברור.
לי אישית חבל מאוד לראות מערכת נפלאה - עם בעיות ברמה כזאת ועוד משוחררת לקהילה.
כל אחד והראייה שלו ,כל אחד ודרכו בעולם הלינוקס.