שלום לכולם.




ובכן בהמשך לפוסט האחרון שלי לגבי המערכת " המולטימדייה ",
ההימור שלי יצא פשוט מושלם!!!
ובכן מאז הפוסט האחרון אני עובד על המערכת החדשה.




אני יכול לומר שכבר עכשיו המערכת עולה על המערכת הקודמת שלנו (שהיתה מעולה).
אלה שעכשיו.....אתם תבינו כאשר התפריטים יפתחו בפנייכם ותחפשו מה אין שם.
בדיוק כפי שהסברתי בפוסט הקודם ,
ישנם הרבה מאוד עזרים ,כלים ,תמיכה ,תוספים.........
ועוד לא הזכרתי את השרתים המובנים לשידורי סטרימיינג און ליין ישר מהקופסא,
PHP,Admin Tools,עורכים מובנים ,MySql ,וכן תמיכות לשרתי FTP ובסיס " אפאצ' "פעיל.

המערכת נבנית על שילוב מערכות על בסיס אובנטו עם קרנל 2.6.38-11 natty.
גנום 2.32.1 .(גנום 2 ).

חברות וחברים מבקרי הבלוג שלי,
הפעם הרשו לי לומר שמערכת כזאת לא תמצאו ברשת בשום מחיר!
המערכת פשוט משופעת בכל הכלים הנחוצים ( והרבה יותר מזה ) עבור משתמש המולטימדייה.
החל מתוכנות עיבוד תמונה דרך מערכת שלמה של תוכנות לביצוע כל עבודת מולטימדייה חי / עריכה.
כל בסיס המערכת הוצף בתמיכה בכל הפורמטים האפשריים לעבודה תקינה.
כלי ניטור מערכת,קבלת נתוני מערכת בזמן אמת ,
תוכנות העובדות ברקע בשילוב מצויין עם זרימת הנתונים.

ביצעתי מעקפים מראש במערכת בכדי לא להיכנס למעגל הבנייה היומית של אובנטו,
ונשארתי מאחור נשען על חבילות מעודכנות ותקינות.
מה שאומר לצורך העיניין שאובנטו טוויק נשאר בחוץ ולא נכלל במערכת שלנו.
מה שאומר שמאגרים לא נחוצים לא הוכנסו למערכת באם היתה תלות בחבילות / ניגוד בין גירסאות חבילות.


ובכן בשלב זה אני מבצע עידכונים לחוסרים והשלמות לתוכנות.
ואני מקווה שבקרוב לאחר שנכין את כל הצורה הויזואלית של המערכת לשיחרור אני יפרסם את הנושא.
בכל אופן המערכת יציבה ונראית כזורמת היטב על התחנה 32 ביט עם 1 גיגה זיכרון כאן.
כאשר הבסיס שלי במערכת הוא 1 ג'יגה זיכרון למעבד דואל קור.


עד כאן להפעם - חזרה לעבודה.