שלום לכולם - ושנה טובה .








ראשית אני / צוות " רמיקס ישראל " מאחלים לכל המשתמשים שלנו " שנה טובה והרבה בריאות ".
כיוון שישראל חוגגת ראשונה את כניסת השנה החדשה ( 28th SEP ),

אני מבקש בשם " צוות רמיקס ישראל " לאחל לכל מבקרי הבלוג שלי - שנה טובה,
שנת בריאות , שנת הגשמה ,שנת שלום ואחדות השורות בעולמנו הקטן.
אנו עובדים עדיין על מערכת המולטימדייה בניסיון לפתור את בעיית התוכנה,
המערכת בעיקרון גמורה ומוכנה לעבודה!

לאחר שהבעיה תקבל פתרון נוכל לשחרר את המערכת לקהילה להורדה.

בשלב זה גודל המערכת הוא 3.5 ג'יגה!!!

אני משתף עבורכם את הרקעים של המערכת (בשלב זה ),
אני מקווה עוד להוסיף כמה עבורכם.
לפני השיחרור של המערכת להורדה.

רקעים מערכת - Dream Multimedia .

רקע ברירת המחדל למערכת - Dream Multimedia







רקעים למערכת - Dream Multimedia









שנה טובה לכל משתמשי הבלוג שלי.


לכל משתמשי מערכות אובנטו בישראל ובעולם.
הנה עבורכם רקעים חופשיים מצוות " רמיקס ישראל " לשנה החדשה.
שנה טובה לכם.










עבור כל מבקרי הבלוג שלי, הנה כמה רקעים שיצרתי עבורכם,
לשימוש ללא החותמות של " רמיקס ישראל ".