שלום לכולם.



לחברי הבלוג שלי הנה העידכונים האחרונים עבורכם.



1. ראשית בשעה טובה ומוצלחת סיימתי את הכנת חלקי עבור מערכת - TinyMe .
עכשיו יש בגלרייה של אתר - TinyMe - רקעים שהעלתי עבור חברי האתר שלהם.

2. סיימתי את כל הלוגויים למערכת וכן את הרקעים למערכת החדשה.

3. היה כישלון בהכנת מערכת המולטימדייה אותה ניסינו לבצע.

לכן בשלב זה החלטתי לשנות ערוץ בהכנת המערכת , ולשלב מארים שונים מהיסוד.
מה שיתן לי יותר רוחב לעבודה סביב התוכנות והמערכת עבורכם.
בהעיה העיקרית שהיתה עם דביאן 6.0.2 היא בעיית מאגרים סביב שני דיסקים די וי די של דביאן - עידכון.
הבעיה תהיה כפי שהיתה מהשיחרור של דביאן 6 - המאגרים הלא חופשיים והמשחק מביב המערכת.
כאן ישנן מגבלות בעבודה מול המאגרים שבחרתי בהכנת המערכת.
לכן בהרכב של המאגרים החדש יהיה לי הכיסוי לנושא שחסר לי בבסיס עם דביאן - מסיבות רבות.
מה גם שנושא של אתר הקרנלים עדיין לא סיים את עבודת השיחזור של האתר,
מה שמונע ממני לנסות קרנלים שונים לייצוב המערכת לצרכים של מולטימדייה.
שהרי יש שוני גדול מאוד בין המשתמש הרגיל למשתמש תוכנות המולטימדייה ומשאביי מערכת שונים.

הנושא האחרון הוא נושא שמירת סביבת העבודה על גנום 2 .
מה שיתן יציבות למערכת על בסיס מאגרים חיים ומעודכנים בצורה שוטפת.

נושאי בעיות מולטימדייה רבות קיבלו פתרונות בתקופה האחרונה.
לכן אני מוצא את השילוב החדש כמעודכן יותר ונוח יותר מזווית הביצועים למערכת המולטימדייה,
מה גם שישנן בקשות שונות בנושאים שונים המאוגדים תחת שידור חי ברשת בזמן אמת.
דבר שנתתי עליו את הפתרונות במערכות המולטימדייה הקודמות בבדיקות " און ליין " ברשת.
בטסטים של שידור ממכשירי ההייפון במכסקו.
לכן הרף עולה בדרישות הסף של המערכת לביצועים שונים בעבודה מתחילתה ועד סופה,
כלומר שהאדם/אשה שנמצאים בצד השני של המסך יוכלו להוציא את העבודה עם כל הכלים לרשת.
מתחילת העבודה דרך מנהלי תוכנות ושליטה בניטוב כל עבודת הרשת שלהם בצורה מסודרת.


ישנה הרבה מאוד הכנה שנמצאת בכל התהליך של מערכת המולטימדייה.
הרבה מאוד קשור בצרכים הבסיסיים וכן בצרכים המתקדמים הנדרשים מראש על המערכת,
כדבר מובנה ופועל מהקופסא מראש עבור המשתמש.
הדבר דורש ממני אישית הרבה מאוד כלים לעבודה ,מאגרים שנותנים לי את האפשרויות לבצע,
וכן כל עבודת הכנת הבסיס למערכת בצורה יציבה , פעילה , וכן יצירתית מאוד מבחינת פיתוח המערכת.
הכנת המערכת לעבודה של - PHP,SERVER,SMB,וכן הרבה כלים נוספים לעבודה ישירה מול השרת.

כל נושא המולטימדייה יקבל את ההרכבות החדשות על פי התוכנית שלי,
וכן כלים נוספים שאותם בדקתי לאחרונה על הקרנל שעליו תהיה תשתית המערכת שנבנית כרגע.



תודה לכולם.